De beleving van je bedrijf in een ontwerp

Vroeg in de morgen rij ik vanuit Rotterdam naar de Maasdijk. Ik ben echt geen ochtendmens.. dus even wakker worden in de auto is wel fijn.

Bijna aangekomen bij mijn bestemming ruik ik de lucht van oliebollen.. Mijn gedachte gaat direct naar een heerlijke verse oliebol die net is gemaakt en nog warm is.. Daar moet een tussenstop worden gemaakt bij de Bakkerij. Want ik ben van mening dat oliebollen bij een specialist het lekkerste smaken…  (daar heb ik die pondjes extra wel voor over ;))

Eenmaal binnen in de bakkerij zie ik dat iedereen hard aan het werk is. Er word goedemorgen gezegd met een brede glimlach en zelfs vanuit achterin de bakkerij merken je ze op. Daarnaast worden oliebollen, appelbeignets en allemaal lekkernijen vers voor mijn neus bereid. Dan smaken die oliebollen net toch wat lekkerder als je deze belevenis meekrijgt.

Rook en proefde je de oliebol ook al?..
Door deze belevenis smaakt een oliebol veel beter en lekkerder. En dat is een punt van online soms wat moeilijker dan dat je een fysieke winkel hebt..

In de online wereld kan je dat creëren door vormgeving zoals kleuren, fotografie, lettertype en vormen. Of maak gebruik van video. Maak er dus slim gebruik van en kies bewust wat bij je bedrijf past!

Welke belevenis geef jij mee aan je klanten als online ondernemer?

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *